Momentito

11 Ιουν 2007

Όλα αλλάζουν




Κι αν σκοτεινιάζει γύρω μου
εσύ υπάρχεις κάπου
εσύ προστάζεις το πρωί να ξημερώσει
βγάζεις τα βέλη απ' τις καρδιές
βέλη θανάτου
μόνη τους είσαι συντροφιά
σαν το σκοτάδι απλώσει

Τι κι αν δεν είσαι μυθική
μια απ' τις Μοίρες
όλες τις μοίρες της ζωής, μπορείς να ορίσεις
στέμμα να βάλεις στις ζωές
και με πορφύρες
φτωχούς, ζητιάνους και τρελλούς
όλους να ντύσεις

Σου στέλνω ένα μου φιλί, σε αχτίδα περασμένο
αφού τον ήλιο, δεν μπορώ να σου χαρίσω
η αγάπη άργησε πολύ, μα εγώ θα περιμένω
και πάλι θα ονειρευτώ, τα φώτα σαν θα σβήσω

είσαι η μόνη που μπορεί
να με πλανέψει
δάκρυα του πόνου, ότι είναι απο χαρά
παλιά σημάδια όταν λες
πως θα γιατρέψει
κάποια που θα ΄ρθει να με βρεί
στο πουθενά

Μέσα μου μπαίνεις και δειλά
δειλά φωλιάζεις
κι έχεις μαζί σου, μια λιακάδα αγκαλιά
τις Ερινύες μου κοιτάς
και τις τρομάζεις
σε λεν ελπίδα, μα εγώ σε λέω
Χαρά

Σου στέλνω ένα μου φιλί, σε αχτίδα περασμένο
αφού τον ήλιο, δεν μπορώ να σου χαρίσω
η αγάπη άργησε πολύ, μα εγώ θα περιμένω
και πάλι θα ονειρευτώ, τα φώτα σαν θα σβήσω




03/02/06

Αν δεν είναι γραμμή αυτό που φαίνεται στον ορίζοντα, είναι η ελπίδα μου που ξεκουράζεται.


Photo 1:Robert B Hole Jr. - Hope
Photo 2:Gustav Klimt - Hope

8 σχόλια:

Ευτυχία είπε...

''Αν δεν είναι γραμμή αυτό που φαίνεται στον ορίζοντα, είναι η ελπίδα μου που ξεκουράζεται...''
με αφορμή αυτή τη φράση δυναμώνω και πιστεύω πως πραγματικά όλα αλλάζουν!!! Καλο ξημέρωμα Ανθακορύχε!

Ανώνυμος είπε...

Ελπιδα , καλε μου ανθρακορυχε , ελπιδα να την λες ...οπως την λενε ολοι.....Η χαρα , ειναι με ...ημερομηνια ληξης...Μονο , προσεχε μη σου την πυροβολησουν , την ωρα που ειναι "μεσα" σου....
Ειναι πολυ αργα πια...Καληνυχτα .

Passionaria είπε...

Καλημέρες!
Από όσα (αυτά τα λίγα) που έχω διαβάσει έως τώρα, αυτό με άγγιξε πιο πολύ από όλα....
"Είσαι η μόνη που μπορεί να με πλάνέψει" Μαγικό!
Καλά θα μου πεις από όσα φράφεις αυτό μου έμεινε? Λοιπόν, ναι, αυτό με άγγιξε πολύ. είναι η διάσταση της μοναδικότητας που με έχει καταπιεί...

Ανώνυμος είπε...

Με μάγεψε η φωτογραφία δίπλα στην ελπίδα σου που ξεκουράζεται!!!!!

JENY... αστεροτρόπιο είπε...

Πού με γύρισες με τούτο και το ΄χα τόσο ανάγκη αυτές τις μέρες!
Η αρχή όλων... μέσα μου μπαίνεις και δειλά-δειλά φωλιάζεις...
κι όλα αλλάζουν γμτ...

anthrakoryxos είπε...

@monaliza
Μπορεί να ΄ναι και γραμμή όμως..

@silia
Κι εκεί που ελπίδα ξεψυχάει, μια μικρή χαρά, που νόμιζες ότι είχε φύγει, της μια -ίσως τελευταία- πνοή.

@passionaria
Φοβερή λέξη η ''πλάνη'' ε;
Και σαν εργαλείο, είναι τόσο όμορφο και εύχρηστο.

@ανώνυμο
Κατί ξέρεις, που δεν μου λες;

@Jeny
Όλα αλλάζουν και ξανα αλλάζουν και ξανά και ξανά ΟΟΟΟΟ
Ή είναι απλά ο τρόπος που τα βλέπουμε;

Νεφέλη Σμίχελη είπε...

πολύ δυνατο, πολύ συγκινητικο.

anthrakoryxos είπε...

@νεφέλη σμιχέλη
Καλώς ήρθες!