Momentito

1 Ιουλ 2007

Μην κλειδώσεις άλλες λέξεις



Στάξε έναν χρησμό σου στο χαρτί
Των ηρώων σαν τελειώνει ο καιρός
Γυροφέρνουμε ένα ατέλειωτο γιατί
Και ο χρόνος έχει γίνει ακριβός

Ένα φυλαχτό μου, μοναχό
Μια στάλα αίμα, απ’ το αντίο
Στέλνω να σε βρεί νυχτερινό
Όνειρο που άφησες στο κρύο

Μην κλειδώσεις άλλες λέξεις στο συρτάρι
Είναι πρόβα η ζωή, κι εμείς σκυφτοί
Ζωγραφίζουμε σε τρύπιο μαξιλάρι
ότι μέσα στο συρτάρι έχει κρυφτεί

Ένα σιδερόφτερο πουλί
Έξω απ΄ το παράθυρο μου, γνέφει
Ότι να πετάξει δεν μπορεί
Και στον ουρανό μου, μόνο στέκει

Στάξε ένα φιλί σου στ΄ όνειρό μου
Κι άστο να ποτίσει τη σιωπή
Που ΄μεινε στον λίγο εαυτό μου
Απο μια χαρά περαστική







Photo 1 : Francesca Woodman
Photo 2 : Fragileindustries com

9 σχόλια:

Negma είπε...

"Μην κλειδώσεις άλλες λέξεις στο συρτάρι"...

Αν αργούσες κι άλλο να τις μοιραστείς μαζί μας, κάτι τέτοιο ετοιμαζόμουν να σου πω...

Ανώνυμος είπε...

Είναι πρόβα η ζωή και εμείς σκυφτοί. Ωραίος στίχος.
soul32

το αερικό είπε...

Είχαν την "τιμητική" τους χτες οι λέξεις! Άλλοι τις σκοτώνουν κι άλλοι τις ξεκλειδώνουν όμορφα, όπως εσύ.
Οι χαρές είναι πάντα περαστικές, όπως και οι λύπες. Γι' αυτό νομίζω ότι δεν πρέπει να νιώθει κανείς "λίγος" όταν δεν διαρκούν( που πάντα νιώθει), αλλά όταν δεν τις ζει( συμβαίνει κι αυτό)!
Με εκτίμηση

Ευτυχία είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ευτυχία είπε...

Ανθρακορύχε κάτι παραπάνω από εξαιρετικά ενδιαφέρον!!!
Μου αρέσει γιατί λέει ό,τι έχει να πει δίχως να κουράζει.Ρέει.

Όσο για το περιεχόμενο δυστυχώς είναι μοιραίο να μένουν λέξεις κλειδωμένες,γιατί την κυνηγάμε μανιωδώς αλλά τελικά δεν την αντέχουμε την ευτυχία,παναθεμά μας.
(ούτε εγώ με αντέχω ώρες -ώρες αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.)

καλό απόγευμα!

silia είπε...

"Στάξε ένα φιλί σου στ΄ όνειρό μου
Κι άστο να ποτίσει τη σιωπή
Που ΄μεινε στον λίγο εαυτό μου
Απο μια χαρά περαστική"
...........................
Αν ηξερες , πόσες φορές στις εσχατιές της αντοχής και στα ...πρόθυρα ενός ανήσυχου ύπνου , ψιθύρισα αυτούς τους στίχους σου , ή έστω κάτι , που έμοιαζε μ'αυτούς .... Πόσες φορές ...

anthrakoryxos είπε...

@negma μου
εδώ τριγυρνάω.
Ακόμη κι όταν δεν θέλω.
Τα έτοιμα αναμασάω και ψευδίζω μικρές κραυγές.

@soul32
Ευχαριστώ για το σχόλιο.

@αερικο
Μαζί σου!
Επίσης με εκτίμηση.

@mona
Γι' αυτούς που κυνηγάν την ευτυχία μέσα απο την δυστυχία τους, τι έχεις να πεις;

@silia
Ήμουν σίγουρος ότι θα καταλάβαινες.
Γεμάτες ψυχές σαν την δική σου, πάντα παλεύουν..

Ευτυχία είπε...

πως είναι καιρός να αφήσουμε τα άλλοθι κατά μέρος και να παίξουμε στα ίσα!...

Ανώνυμος είπε...

Πόσο όμορφα ταιριάζεις τις λέξεις που είναι ποτισμένες με τα συναισθήματα σου!
Να είσαι καλά!