Momentito

21 Μαρ 2009

Καλπασμός




Μοιράζω, πικραμένα χαμόγελα
Σε πεσμένους αγγέλους, τα φτερά τους ν΄ ανοίξουν
Χαράζω, φωτεινές αναμνήσεις
Σ΄ αγκαλιές απο πάγο, τις καρδιές να φωτίσουν

Μέσα στον κόσμο μου, τον αιρετικό
Γυμνός καβαλάρης, χαλινάρι έχω λεία
Της αγάπης το δικό μου μερτικό
Ολημερίς γυαλίζω, σιδερένια πανοπλία

Πιστεύω, σ΄ ολοστρόγγυλες λέξεις
Που μιλάν στο φεγγάρι και πανσέληνος γίνεται
Μαζεύω, ψιχουλάκια φιλιά
Τα πουλιά να ταϊζω, η ψυχή μου ν΄ αφήνεται

Μέσα στον κόσμο μου, τον αιρετικό
Γυμνός καβαλάρης, χαλινάρι έχω λεία
Και της αγάπης το δικό μου μερτικό
Ολημερίς γυαλίζω, σιδερένια πανοπλία


anthrakoryxos © 07-01-2007 15:24
Painting: P.Zoumpoulakis

1 σχόλιο:

ποιώ - ελένη είπε...

"Πιστεύω, σ΄ ολοστρόγγυλες λέξεις
Που μιλάν στο φεγγάρι και πανσέληνος γίνεται"

αν οι άγγελοι
ανοίξουν τα φτερά τους
ίσως λέω, φωτιστεί η υπόγεια θλίψη μας

άργησες αλλά μας αντάμειψες
πλούσια..