Momentito

21 Μαρ 2007

Ξοφλημένο μου αγγελούδι...



Κάποτε με συνόδευες τις νύχτες
Φτερούγιζες στο πλάι μου στους δρόμους
Και έδιωχνες της λύπης ταχυδρόμους
Σαν έρχονταν φιλί για να μου δώσουν

Φόραγες τα λευκά σου και πετούσες
Έλαμπες με μια απόκοσμη ομορφιά
Κρατούσες μια χαρούμενη καρδιά
Στην Πατησίων σαν με συναντούσες

Ξοφλημένο μου αγγελούδι
Πως μαδήσαν τα φτερά σου
Στο θλιμμένο μου τραγούδι
Πια μαντεύω τη σκιά σου

Κάποτε με κρατούσες απ΄το χέρι
Μου ΄στρωνες φιλιά, να κοιμηθώ
Ψυθίριζες εγώ θα σ΄αγαπώ
και οι νύχτες γινόταν μεσημέρι

Σ΄ έχασα ξαφνικά, θα ΄τανε Μάρτης
Πίναμε σ΄ ένα κρύο καπηλειό
Μα εγώ τα βράδυα ακόμη σου μιλώ
Στον καθρέφτη, των ματιών σου ο χάρτης

Μεθύσαμε κι οι δυό απ΄τη ζωή
Εγώ έμεινα, για πάντα μεθυσμένος
Κι εσύ απ΄ το πιοτό, καταραμένος
Πέταξες του αγγέλου, τη στολή

13/03/06


As soft as now severe, our temper chang'd
Into their temper; which must needs remove
The sensible of pain. All things invite
To peaceful Counsels, and the settl'd State
Of order, how in safety best we may
Compose our present evils, with regard
Of what we are and where, dismissing quite
All thoughts of Warr: ye have what I advise.

From ''Paradise Lost'' by John Milton (Book 2)


Photo by Raquel Giffard (Cemetery in Rome)

6 σχόλια:

Xνούδι είπε...

Σου στέλνω καλημέρες στις σπηλιές σου. Εκεί που σκάβεις και βρίσκεις διαμάντια, όχι άνθρακες και μετά τα βάζεις εδώ σε λέξεις.

Χαρά Τσακίρη είπε...

Ενα απο τα πολυ αγαπημενα μου ειναι αυτο!!!!! Και μονο ο τίτλος είναι σκέτο ποιήμα.....

Ιωαννα είπε...

Μονο να σου αφιερωσω το αντιστοιχο δικο μου, μπορω .

Ιωαννα

Ανώνυμος είπε...

Τι να πω...πραγματικα εξαιρετικο..

anthrakoryxos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
anthrakoryxos είπε...

@χνούδι
Το διαμάντι είναι ορυκτό και ανήκει στην οικογένεια των αυτοφυών στοιχείων. Αποτελείται από καθαρό άνθρακα και είναι το σκληρότερο υλικό που υπάρχει στη φύση. Λόγω της σκληρότητας αυτής χρησιμοποιείται σε βιομηχανικές εφαρμογές. Η λαμπρότητα του το κάνει το πιο διάσημο και περιζήτητο πολύτιμο λίθο. Το βάρος του μετριέται με καράτια (1 καράτι=200 χιλιοστά του γραμμαρίου)

Συναντιέται συχνά, στο blog χνούδι.


@χαρά
Χαρά μου να σε συναντώ. Ευχαριστώ!!!

@jo-anna
Το δικό σου αγγελούδι τη βγάζει ακόμα.
Καλές πτήσεις του εύχομαι.

@Μαρία Νικολάου
Ευχαριστώ. Πάντα με έναν καλό λόγο.